Podpowiadamy, dla jakich branż najlepiej sprawdzi się profil na Instagramie.
Instagram to portal społecznościowy ze zdjęciami dodawanymi przez użytkowników. Cechami charakterystycznymi tych fotografii jest niezwykła jakość i unikalny styl. Portal ten jest zatem znakomitym narzędziem dla firm, które chcą „sprzedawać obrazem”.
Jak najbardziej sprawdzi się w przypadku profili podróżniczych, modowychlub tych dotyczących roślinczy dekoracji wnętrz.
W ich przypadku operujemy głównie obrazem by ukazać, najważniejsze atuty naszych usług lub produktów.
Promocja na Instagramie będzie dobrym pomysłem również dla usług gastronomicznych lub dietetyków, bo kto z nas nie lubi przeglądać zdjęć smacznie wyglądającego jedzenia?
Tak naprawdę mamy tutaj bardzo szerokie pole manewru, więc większość firm z powodzeniem może zacząć promocję na Instagramie.
Pamiętać należy jednak, że nie tylko piękne zdjęcia prowadzą do sukcesu. Bardzo ważne są również: śledzenie algorytmów, regularność wpisów, stosowanie różnorodnych formatów, interakcje z odbiorcami, bycie częścią społeczności oraz wiele, wiele innych, ale w tym już nasza głowa!