Zadzwoń do nas
608 383 619
Zadzwoń do nas
608-383-619
Agencja Social Media Pięć na Pięć: Facebook, Instagram, Google
5x5

O nas

O NAS

Uwielbiamy to co robimy..

„Rób to, co kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia w życiu”.

Agencja Pięć na Pięć to coś więcej niż marketing

Kim jesteśmy?

Jesteśmy zespołem pasjonatów Social Media, którzy uwielbiają współpracować z fajnymi ludźmi i firmami, aby pomóc im osiągnąć sukces online. Nieustannie podnosimy swoje kwalifikacje, aby dostarczać Klientom najwyższą jakość usług.

Social Media
100%
Copywriting
100%
Strony WordPress
100%
Branding
100%
firma

Kultura organizacji

Koncentrujemy się na szlifowaniu naszego rzemiosła i dostarczaniu wszystkiego, co najlepsze dla naszych Klientów. 

1

Nasze biuro

Nasze biuro zlokalizowane jest przy ulicy Boya-Żeleńskiego 4 w Tarnowie. Posiada własny parking, gdzie Klienci w drodze na spotkanie z nami, mogą zostawić swój samochód. 

Dotarcie z centrum miasta zajmuje około 5 minut, natomiast od zjazdu z autostrady jest do nas około 5 kilometrów.  Prawda, że cyfra 5 jest nam przeznaczona? 

Niesamowicie cieszymy się z faktu, że możemy gościć Klientów w naszych skromnych progach. Pamiętajcie, że możecie zgłosić się do nas z każdą, nawet najdrobniejszą sprawą. 

Spotkania przy kawie i ciachu

Wyobraź sobie, że przychodzisz na spotkanie w sprawie strategii działania, a tam czeka na Ciebie gorąca kawa oraz pyszne ciacho. Połączenie przyjemnego z pożytecznym, to zdecydowanie nasze ulubione połączenie.

Dzięki znajomości branży cukierniczej w Tarnowie, wiemy, gdzie jak i kiedy dostać najlepsze smakołyki, którymi nie zawahamy się Was poczęstować. 

W takich okolicznościach przyrody zdecydowanie najprzyjemniej rozpoczyna się współpracę.
Zapraszamy już dziś.

Projekt bez tytułu-11

Inwestujemy w nowoczesny sprzęt

W kwestii technologii nie idziemy na kompromis. Zdecydowaliśmy, że dostawcą sprzętu komputerowego będzie firma Apple. 

Jedno środowisko pracy (MacOS) pozwala nam szybciej i sprawniej komunikować się między sobą, a wypracowane FLOW przyczynia się do jeszcze lepszych efektów naszej pracy.

Wychodzimy z założenia, że pracownicy, którzy mogą korzystać z najnowszych technologii, z dużo większym uśmiechem i zapałem realizują powierzone zadania.

Kawa, to dobrego dnia podstawa

,,Nie ma takiego problemu, którego kubek kawy by nie rozwiązał” – niezwykle trafny cytat. Jeśli coś nie idzie zgodnie z planem, warto się zatrzymać i zaparzyć kawę. 

Kiedy już uzupełnimy niedobory kawy w naszym organizmie, możemy na spokojnie usiąść i zrealizować kolejny, zajebisty projekt.

W tym miejscu chcielibyśmy ostrzec: współpraca z nami uzależnia niczym dobra kawa. Jeśli takie uzależnienie Ci nie straszne – zapraszamy na spotkanie.

4

Praca to nie tylko praca 🙂

Wyznajemy zasadę work-life balance, czyli równowagę pomiędzy życiem zawodowym, a prywatnym. Dlatego podczas pracy, pozwalamy sobie na odrobinę luzu.

Nasze biuro usytuowane jest niedaleko Parku Strzeleckiego. Dzięki temu w pogodne dni, możemy zaczerpnąć świeżego powietrza, wybierając się w przerwie na krótki spacer.

W każdy piątek organizujemy sobie wspólne oglądanie filmu przy dobrej pizzy. Pracownicy mają realny wpływ na wybór jednego oraz drugiego 😉 
Tylko odpowiednio zachowany balans, pozwala na kreatywność, zapewnia energię i zwiększa motywację w pracy.

Bo u nas najważniejszy jest człowiek

Najważniejszą zasadą naszej Agencji jest postawienie na pierwszym miejscu człowieka i budowanie dobrych relacji międzyludzkich. 

Każda osoba z naszego zespołu może liczyć na wsparcie i pomoc w realizacji wyznaczonych celów. Nie ukrywamy, że liczą się również jak najlepsze wyniki, ale ich osiąganie nie odbywa się kosztem zdrowia.

Dobrze czujemy się w swoim towarzystwie, dużo rozmawiamy i nie ma dla nas tematów tabu.
Każdego dnia pracujemy na sukces Agencji, w końcu wszyscy gramy do jednej bramki. 

Kopia Bez tytułu (5)

kogo szukamy?

Projekt bez tytułu - 2022-12-30T191735.624

Aktualne oferty pracy

Naszym głównym celem jest budowa zespołu specjalistów, którzy dadzą z siebie wszystko, by dostarczyć Klientom najlepszych wyników.

Sprawdź, czy to właśnie nie CIEBIE szukamy…

Do Twoich obowiązków należało będzie:

  • dbanie o wizerunek Klientów w Internecie,
  • tworzenie postów na Facebooku, Instagramie, Google Moja Firma,
  • zarządzanie budżetem reklamowym Klientów,
  • research interesujących treści,
  • przygotowywanie grafik do wpisów,
  • monitoring oraz analiza bieżących trendów,

Must have:

  • lekkie pióro, bardzo dobra znajomość ortografii oraz interpunkcji,
  • zwracanie uwagi na detale,
  • podstawowa znajomość Facebooka, Instagrama i Google Moja Firma,
  • umiejetność budowania relacji z Klientami,
  • pasja oraz zamiłowanie do Social Media.

Co możemy ci zaoferować:

  • 3-6 miesięczny staż, po którym otrzymasz umowę o pracę,
  • system premiowy adekwatny do osiąganych wyników oraz zaangażowania,
  • cykliczne szkolenia z zakresu Social Media i Marketingu internetowego,
  • służbowy komputer Apple,
  • służbowy telefon komórkowy,
  • dwie 30-minutowe przerwy wliczane do czasu pracy,
  • możliwość rozwoju i awansu,
  • niekorporacyjną atmosferę pracy,
  • filmowe piątki przy pizzy,
  • pracę w wygodnym, biurze w Tarnowie.

Jesteś zainteresowany/a?

Do Twoich obowiązków należało będzie:

  • dbanie o wizerunek Klientów w Internecie,
  • telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami,
  • spotkania w siedzibie firmy oraz u Klientów,
  • przygotowywanie faktur za usługi,
  • opracowywanie ofert dla Klientów.

Must have:

  • doświadczenie w obsłudze Klienta,
  • podstawowa wiedza w zakresie zagadnień księgowych,
  • zwracanie uwagi na detale,
  • podstawowa znajomość Facebooka, Instagrama i Google Moja Firma,
  • umiejetność budowania relacji z Klientami,
  • pasja oraz zamiłowanie do Social Media.

Co możemy ci zaoferować:

  • 3-6 miesięczny staż, po którym otrzymasz umowę o pracę,
  • system premiowy adekwatny do osiąganych wyników oraz zaangażowania,
  • cykliczne szkolenia z zakresu Social Media i Marketingu internetowego,
  • służbowy komputer Apple,
  • służbowy telefon komórkowy,
  • dwie 30-minutowe przerwy wliczane do czasu pracy,
  • możliwość rozwoju i awansu,
  • niekorporacyjną atmosferę pracy,
  • filmowe piątki przy pizzy,
  • pracę w wygodnym, biurze w Tarnowie.

Jesteś zainteresowany/a?

Do Twoich obowiązków należało będzie:

  • dbanie o wizerunek Klientów w Internecie,
  • telefoniczny i mailowy kontakt z nowymi Klientami,
  • spotkania sprzedażowe w siedzibie firmy oraz u Klientów,
  • pozyskiwanie Klientów przy wykorzystaniu różnych kanałów sprzedaży,
  • opracowywanie ofert dla nowych Klientów.

Must have:

  • doświadczenie w pozyskiwaniu Klientów,
  • zwracanie uwagi na detale,
  • podstawowa znajomość Facebooka, Instagrama i Google Moja Firma,
  • umiejetność budowania relacji z Klientami,
  • pasja oraz zamiłowanie do Social Media.

Co możemy ci zaoferować:

  • 3-6 miesięczny staż, po którym otrzymasz umowę o pracę,
  • system premiowy adekwatny do osiąganych wyników oraz zaangażowania,
  • cykliczne szkolenia z zakresu Social Media i Marketingu internetowego,
  • służbowy komputer Apple,
  • służbowy telefon komórkowy,
  • dwie 30-minutowe przerwy wliczane do czasu pracy,
  • możliwość rozwoju i awansu,
  • niekorporacyjną atmosferę pracy,
  • filmowe piątki przy pizzy,
  • pracę w wygodnym, biurze w Tarnowie.

Jesteś zainteresowany/a?

Our purpose is to build solutions that remove barriers preventing people from doing their best work.

Melbourne, Australia
(Sat - Thursday)
(10am - 05 pm)