

Uwielbiamy to co robimy..
„Rób to, co kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia w życiu”.




Kim jesteśmy?
Jesteśmy zespołem pasjonatów Social Media, którzy uwielbiają współpracować z fajnymi ludźmi i firmami, aby pomóc im osiągnąć sukces online. Nieustannie podnosimy swoje kwalifikacje, aby dostarczać Klientom najwyższą jakość usług.
Kultura organizacji
Koncentrujemy się na szlifowaniu naszego rzemiosła i dostarczaniu wszystkiego, co najlepsze dla naszych Klientów.


Nasze biuro
Nasze biuro zlokalizowane jest przy ulicy Boya-Żeleńskiego 4 w Tarnowie. Posiada własny parking, gdzie Klienci w drodze na spotkanie z nami, mogą zostawić swój samochód.
Dotarcie z centrum miasta zajmuje około 5 minut, natomiast od zjazdu z autostrady jest do nas około 5 kilometrów. Prawda, że cyfra 5 jest nam przeznaczona?
Niesamowicie cieszymy się z faktu, że możemy gościć Klientów w naszych skromnych progach. Pamiętajcie, że możecie zgłosić się do nas z każdą, nawet najdrobniejszą sprawą.
Spotkania przy kawie i ciachu
Wyobraź sobie, że przychodzisz na spotkanie w sprawie strategii działania, a tam czeka na Ciebie gorąca kawa oraz pyszne ciacho. Połączenie przyjemnego z pożytecznym, to zdecydowanie nasze ulubione połączenie.
Dzięki znajomości branży cukierniczej w Tarnowie, wiemy, gdzie jak i kiedy dostać najlepsze smakołyki, którymi nie zawahamy się Was poczęstować.
W takich okolicznościach przyrody zdecydowanie najprzyjemniej rozpoczyna się współpracę.
Zapraszamy już dziś.




Inwestujemy w nowoczesny sprzęt
W kwestii technologii nie idziemy na kompromis. Zdecydowaliśmy, że dostawcą sprzętu komputerowego będzie firma Apple.
Jedno środowisko pracy (MacOS) pozwala nam szybciej i sprawniej komunikować się między sobą, a wypracowane FLOW przyczynia się do jeszcze lepszych efektów naszej pracy.
Wychodzimy z założenia, że pracownicy, którzy mogą korzystać z najnowszych technologii, z dużo większym uśmiechem i zapałem realizują powierzone zadania.
Kawa, to dobrego dnia podstawa
,,Nie ma takiego problemu, którego kubek kawy by nie rozwiązał” – niezwykle trafny cytat. Jeśli coś nie idzie zgodnie z planem, warto się zatrzymać i zaparzyć kawę.
Kiedy już uzupełnimy niedobory kawy w naszym organizmie, możemy na spokojnie usiąść i zrealizować kolejny, zajebisty projekt.
W tym miejscu chcielibyśmy ostrzec: współpraca z nami uzależnia niczym dobra kawa. Jeśli takie uzależnienie Ci nie straszne – zapraszamy na spotkanie.




Praca to nie tylko praca 🙂
Wyznajemy zasadę work-life balance, czyli równowagę pomiędzy życiem zawodowym, a prywatnym. Dlatego podczas pracy, pozwalamy sobie na odrobinę luzu.
Nasze biuro usytuowane jest niedaleko Parku Strzeleckiego. Dzięki temu w pogodne dni, możemy zaczerpnąć świeżego powietrza, wybierając się w przerwie na krótki spacer.
W każdy piątek organizujemy sobie wspólne oglądanie filmu przy dobrej pizzy. Pracownicy mają realny wpływ na wybór jednego oraz drugiego 😉
Tylko odpowiednio zachowany balans, pozwala na kreatywność, zapewnia energię i zwiększa motywację w pracy.
Bo u nas najważniejszy jest człowiek
Najważniejszą zasadą naszej Agencji jest postawienie na pierwszym miejscu człowieka i budowanie dobrych relacji międzyludzkich. Dlatego powstała Strefa Chillu 2.0.
Każda osoba z naszego zespołu może liczyć na wsparcie i pomoc w realizacji wyznaczonych celów. Nie ukrywamy, że liczą się również jak najlepsze wyniki, ale ich osiąganie nie odbywa się kosztem zdrowia.
Dobrze czujemy się w swoim towarzystwie, dużo rozmawiamy i nie ma dla nas tematów tabu.
Każdego dnia pracujemy na sukces Agencji, w końcu wszyscy gramy do jednej bramki.


kogo szukamy?


Aktualne oferty pracy
Naszym głównym celem jest budowa zespołu specjalistów, którzy dadzą z siebie wszystko, by dostarczyć Klientom najlepszych wyników.
Sprawdź, czy to właśnie nie CIEBIE szukamy…
Do Twoich obowiązków należało będzie:
- dbanie o wizerunek Klientów w Internecie,
- tworzenie postów na Facebooku, Instagramie, Google Moja Firma,
- zarządzanie budżetem reklamowym Klientów,
- research interesujących treści,
- przygotowywanie grafik do wpisów,
- monitoring oraz analiza bieżących trendów,
Must have:
- lekkie pióro, bardzo dobra znajomość ortografii oraz interpunkcji,
- zwracanie uwagi na detale,
- podstawowa znajomość Facebooka, Instagrama i Google Moja Firma,
- umiejetność budowania relacji z Klientami,
- pasja oraz zamiłowanie do Social Media.
Co możemy ci zaoferować:
- 3-6 miesięczny staż, po którym otrzymasz umowę o pracę,
- system premiowy adekwatny do osiąganych wyników oraz zaangażowania,
- cykliczne szkolenia z zakresu Social Media i Marketingu internetowego,
- służbowy komputer Apple,
- służbowy telefon komórkowy,
- dwie 30-minutowe przerwy wliczane do czasu pracy,
- możliwość rozwoju i awansu,
- niekorporacyjną atmosferę pracy,
- filmowe piątki przy pizzy,
- pracę w wygodnym, biurze w Tarnowie.
Jesteś zainteresowany/a?
Do Twoich obowiązków należało będzie:
- dbanie o wizerunek Klientów w Internecie,
- telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami,
- spotkania w siedzibie firmy oraz u Klientów,
- przygotowywanie faktur za usługi,
- opracowywanie ofert dla Klientów.
Must have:
- doświadczenie w obsłudze Klienta,
- podstawowa wiedza w zakresie zagadnień księgowych,
- zwracanie uwagi na detale,
- podstawowa znajomość Facebooka, Instagrama i Google Moja Firma,
- umiejetność budowania relacji z Klientami,
- pasja oraz zamiłowanie do Social Media.
Co możemy ci zaoferować:
- 3-6 miesięczny staż, po którym otrzymasz umowę o pracę,
- system premiowy adekwatny do osiąganych wyników oraz zaangażowania,
- cykliczne szkolenia z zakresu Social Media i Marketingu internetowego,
- służbowy komputer Apple,
- służbowy telefon komórkowy,
- dwie 30-minutowe przerwy wliczane do czasu pracy,
- możliwość rozwoju i awansu,
- niekorporacyjną atmosferę pracy,
- filmowe piątki przy pizzy,
- pracę w wygodnym, biurze w Tarnowie.
Jesteś zainteresowany/a?
Do Twoich obowiązków należało będzie:
- dbanie o wizerunek Klientów w Internecie,
- telefoniczny i mailowy kontakt z nowymi Klientami,
- spotkania sprzedażowe w siedzibie firmy oraz u Klientów,
- pozyskiwanie Klientów przy wykorzystaniu różnych kanałów sprzedaży,
- opracowywanie ofert dla nowych Klientów.
Must have:
- doświadczenie w pozyskiwaniu Klientów,
- zwracanie uwagi na detale,
- podstawowa znajomość Facebooka, Instagrama i Google Moja Firma,
- umiejetność budowania relacji z Klientami,
- pasja oraz zamiłowanie do Social Media.
Co możemy ci zaoferować:
- 3-6 miesięczny staż, po którym otrzymasz umowę o pracę,
- system premiowy adekwatny do osiąganych wyników oraz zaangażowania,
- cykliczne szkolenia z zakresu Social Media i Marketingu internetowego,
- służbowy komputer Apple,
- służbowy telefon komórkowy,
- dwie 30-minutowe przerwy wliczane do czasu pracy,
- możliwość rozwoju i awansu,
- niekorporacyjną atmosferę pracy,
- filmowe piątki przy pizzy,
- pracę w wygodnym, biurze w Tarnowie.