Uwielbiamy to co robimy..
„Rób to, co kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia w życiu”.
Jesteśmy Agencją Social Media Pięć na Pięć, zespołem doświadczonych specjalistów z siedzibą w Tarnowie, działającym na terenie całej Polski. Naszą misją jest profesjonalne wsparcie firm w budowaniu silnej obecności w mediach społecznościowych, co przekłada się na zwiększenie rozpoznawalności marki i wzrost sprzedaży.
Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze profili firmowych na platformach takich jak Facebook, Instagram oraz Google. Nasze usługi obejmują tworzenie angażujących treści, prowadzenie efektywnych kampanii reklamowych oraz projektowanie stron internetowych. Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego klienta, dostosowujemy strategie marketingowe do specyfiki branży i celów biznesowych.
Nasza wizja to bycie liderem w branży social media oraz niezawodnym partnerem w realizacji celów biznesowych naszych klientów. Stawiamy na innowacyjne i kreatywne rozwiązania, które przekładają się na sukces naszych partnerów. Wierzymy, że kluczem do efektywnej współpracy jest zaufanie, uczciwość oraz otwarta komunikacja.
Do tej pory zaufało nam ponad 120 firm, które doceniły nasz profesjonalizm, kreatywność oraz partnerskie podejście. Nasze działania skupiają się na budowaniu długotrwałych relacji z klientami, co potwierdzają liczne pozytywne opinie.
Jeśli szukasz agencji, która pomoże Ci w skutecznym budowaniu wizerunku Twojej firmy w mediach społecznościowych, zapraszamy do współpracy. Razem osiągniemy sukces w świecie online!
Kultura organizacji
Koncentrujemy się na szlifowaniu naszego rzemiosła i dostarczaniu wszystkiego, co najlepsze dla naszych Klientów.
Nasze biuro
Nasze biuro zlokalizowane jest przy ulicy Boya-Żeleńskiego 4 w Tarnowie. Posiada własny parking, gdzie Klienci w drodze na spotkanie z nami, mogą zostawić swój samochód.
Dotarcie z centrum miasta zajmuje około 5 minut, natomiast od zjazdu z autostrady jest do nas około 5 kilometrów. Prawda, że cyfra 5 jest nam przeznaczona?
Niesamowicie cieszymy się z faktu, że możemy gościć Klientów w naszych skromnych progach. Pamiętajcie, że możecie zgłosić się do nas z każdą, nawet najdrobniejszą sprawą.
Spotkania przy kawie i ciachu
Wyobraź sobie, że przychodzisz na spotkanie w sprawie strategii działania, a tam czeka na Ciebie gorąca kawa oraz pyszne ciacho. Połączenie przyjemnego z pożytecznym, to zdecydowanie nasze ulubione połączenie.
Dzięki znajomości branży cukierniczej w Tarnowie, wiemy, gdzie jak i kiedy dostać najlepsze smakołyki, którymi nie zawahamy się Was poczęstować.
W takich okolicznościach przyrody zdecydowanie najprzyjemniej rozpoczyna się współpracę.
Zapraszamy już dziś.
Inwestujemy w nowoczesny sprzęt
W kwestii technologii nie idziemy na kompromis. Zdecydowaliśmy, że dostawcą sprzętu komputerowego będzie firma Apple.
Jedno środowisko pracy (MacOS) pozwala nam szybciej i sprawniej komunikować się między sobą, a wypracowane FLOW przyczynia się do jeszcze lepszych efektów naszej pracy.
Wychodzimy z założenia, że pracownicy, którzy mogą korzystać z najnowszych technologii, z dużo większym uśmiechem i zapałem realizują powierzone zadania.
Kawa, to dobrego dnia podstawa
,,Nie ma takiego problemu, którego kubek kawy by nie rozwiązał” – niezwykle trafny cytat. Jeśli coś nie idzie zgodnie z planem, warto się zatrzymać i zaparzyć kawę.
Kiedy już uzupełnimy niedobory kawy w naszym organizmie, możemy na spokojnie usiąść i zrealizować kolejny, zajebisty projekt.
W tym miejscu chcielibyśmy ostrzec: współpraca z nami uzależnia niczym dobra kawa. Jeśli takie uzależnienie Ci nie straszne – zapraszamy na spotkanie.
Praca to nie tylko praca 🙂
Wyznajemy zasadę work-life balance, czyli równowagę pomiędzy życiem zawodowym, a prywatnym. Dlatego podczas pracy, pozwalamy sobie na odrobinę luzu.
Nasze biuro usytuowane jest niedaleko Parku Strzeleckiego. Dzięki temu w pogodne dni, możemy zaczerpnąć świeżego powietrza, wybierając się w przerwie na krótki spacer.
W każdy piątek organizujemy sobie wspólne oglądanie filmu przy dobrej pizzy. Pracownicy mają realny wpływ na wybór jednego oraz drugiego 😉
Tylko odpowiednio zachowany balans, pozwala na kreatywność, zapewnia energię i zwiększa motywację w pracy.
Bo u nas najważniejszy jest człowiek
Najważniejszą zasadą naszej Agencji jest postawienie na pierwszym miejscu człowieka i budowanie dobrych relacji międzyludzkich. Dlatego powstała Strefa Chillu 2.0.
Każda osoba z naszego zespołu może liczyć na wsparcie i pomoc w realizacji wyznaczonych celów. Nie ukrywamy, że liczą się również jak najlepsze wyniki, ale ich osiąganie nie odbywa się kosztem zdrowia.
Dobrze czujemy się w swoim towarzystwie, dużo rozmawiamy i nie ma dla nas tematów tabu.
Każdego dnia pracujemy na sukces Agencji, w końcu wszyscy gramy do jednej bramki.
kogo szukamy?
Aktualne oferty pracy
Naszym głównym celem jest budowa zespołu specjalistów, którzy dadzą z siebie wszystko, by dostarczyć Klientom najlepszych wyników.
Sprawdź, czy to właśnie nie CIEBIE szukamy…
Do Twoich obowiązków należało będzie:
- dbanie o wizerunek Klientów w Internecie,
- tworzenie postów na Facebooku, Instagramie, Google Moja Firma,
- zarządzanie budżetem reklamowym Klientów,
- research interesujących treści,
- przygotowywanie grafik do wpisów,
- monitoring oraz analiza bieżących trendów,
Must have:
- lekkie pióro, bardzo dobra znajomość ortografii oraz interpunkcji,
- zwracanie uwagi na detale,
- podstawowa znajomość Facebooka, Instagrama i Google Moja Firma,
- umiejetność budowania relacji z Klientami,
- pasja oraz zamiłowanie do Social Media.
Co możemy ci zaoferować:
- 3-6 miesięczny staż, po którym otrzymasz umowę o pracę,
- system premiowy adekwatny do osiąganych wyników oraz zaangażowania,
- cykliczne szkolenia z zakresu Social Media i Marketingu internetowego,
- służbowy komputer Apple,
- służbowy telefon komórkowy,
- dwie 30-minutowe przerwy wliczane do czasu pracy,
- możliwość rozwoju i awansu,
- niekorporacyjną atmosferę pracy,
- filmowe piątki przy pizzy,
- pracę w wygodnym, biurze w Tarnowie.
Jesteś zainteresowany/a?
Do Twoich obowiązków należało będzie:
- dbanie o wizerunek Klientów w Internecie,
- telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami,
- spotkania w siedzibie firmy oraz u Klientów,
- przygotowywanie faktur za usługi,
- opracowywanie ofert dla Klientów.
Must have:
- doświadczenie w obsłudze Klienta,
- podstawowa wiedza w zakresie zagadnień księgowych,
- zwracanie uwagi na detale,
- podstawowa znajomość Facebooka, Instagrama i Google Moja Firma,
- umiejetność budowania relacji z Klientami,
- pasja oraz zamiłowanie do Social Media.
Co możemy ci zaoferować:
- 3-6 miesięczny staż, po którym otrzymasz umowę o pracę,
- system premiowy adekwatny do osiąganych wyników oraz zaangażowania,
- cykliczne szkolenia z zakresu Social Media i Marketingu internetowego,
- służbowy komputer Apple,
- służbowy telefon komórkowy,
- dwie 30-minutowe przerwy wliczane do czasu pracy,
- możliwość rozwoju i awansu,
- niekorporacyjną atmosferę pracy,
- filmowe piątki przy pizzy,
- pracę w wygodnym, biurze w Tarnowie.
Jesteś zainteresowany/a?
Do Twoich obowiązków należało będzie:
- dbanie o wizerunek Klientów w Internecie,
- telefoniczny i mailowy kontakt z nowymi Klientami,
- spotkania sprzedażowe w siedzibie firmy oraz u Klientów,
- pozyskiwanie Klientów przy wykorzystaniu różnych kanałów sprzedaży,
- opracowywanie ofert dla nowych Klientów.
Must have:
- doświadczenie w pozyskiwaniu Klientów,
- zwracanie uwagi na detale,
- podstawowa znajomość Facebooka, Instagrama i Google Moja Firma,
- umiejetność budowania relacji z Klientami,
- pasja oraz zamiłowanie do Social Media.
Co możemy ci zaoferować:
- 3-6 miesięczny staż, po którym otrzymasz umowę o pracę,
- system premiowy adekwatny do osiąganych wyników oraz zaangażowania,
- cykliczne szkolenia z zakresu Social Media i Marketingu internetowego,
- służbowy komputer Apple,
- służbowy telefon komórkowy,
- dwie 30-minutowe przerwy wliczane do czasu pracy,
- możliwość rozwoju i awansu,
- niekorporacyjną atmosferę pracy,
- filmowe piątki przy pizzy,
- pracę w wygodnym, biurze w Tarnowie.
Jesteś zainteresowany/a?
spotkajmy się
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach Social Media skorzystaj z systemu rezerwacji i umów się na spotkanie z naszym ekspertem.