![?](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/1f449.png)
![?](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/1f449.png)
![?](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/1f449.png)
1. Brak określonej strategii prowadzenia Social Media.
2. Nieuzupełniony profil, brak podstawowych informacji o marce.
3. Język przekazu niedopasowany do grupy odbiorców i zapominanie o istnieniu person.
4. Nieodpowiadanie na komentarze i prywatne wiadomości.
5. Nieatrakcyjne materiały graficzne.
6. Kupowanie polubień i obserwujących.
7. Zbyt obszerne i za często publikowane treści.
8. Brak regularności i spójności w publikacjach.
9. Zła reakcja na negatywne opinie.
10. Treści niezoptymalizowane do urządzeń mobilnych.
Media Społecznościowe dają dziś mnóstwo możliwości. Nie zawsze jednak działania w Social Mediach przynoszą zadowalające efekty.
![?](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/1f449.png)
![?](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/1f449.png)
![?](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/1f449.png)