Czy profil firmowy na Facebooku jest dobry wyborem dla każdej firmy
Facebook jest dobrym wyborem dla każdej firmy – FAKT!
Nie ma konkretnych branż, dla których odradzane byłoby tworzenie Fanpage na Facebooku. Profil firmowy tak naprawdę będzie przydatny dla każdej firmy chociażby dlatego, że stanowi cenne źródło informacji. Zawsze możesz informować odbiorców np. o zmianach godzin i miejsca pracy, wyjątkowych przypadkach i innych ważnych informacjach.
Fanpage umożliwia także sprawną komunikację z Klientami, dzięki możliwości wykonania połączenia głosowego, napisania wiadomości na Messengerze czy WhatsAppie lub wysłania zapytania o ofertę.
W Polsce z Facebooka korzysta około 21,5 mln. użytkowników – te liczby nie kłamią, więc gdzieś tam na pewno jest Twój potencjalny Klient! Portal ten często wybierany jest jako źródło poszukiwania informacji o firmach. Warto więc się pokazać niezależnie od tego w jakiej branży działasz i jakie oferujesz produkty lub usługi.