Prowadzisz działania na Facebooku lub Instagramie w celu promocji swojej firmy? Wydaje Ci się, że wszystko robisz tak, jak trzeba, ale mimo to nie widzisz żadnych efektów
Poznaj 5 najczęściej popełnianych błędów w Social Mediach!
Niedokładnie uzupełnione informacje o profilu. Pozbądź się bylejakości! Twój profil jest wizytówką Twojej firmy, więc powinien wyglądać estetycznie i profesjonalnie. Pamiętaj o dokładnym uzupełnieniu BIO o wszystkie, niezbędne informacje oraz o zdjęciu profilowym i zdjęciu w tle, które będą w dobrej jakości oraz w odpowiednim rozmiarze.
Nieciekawe lub skopiowane teksty. Tworząc treści za każdym razem musisz zastanowić się „czy to kogoś zainteresuje”. Twórz tylko wartościowe i ciekawe teksty i – co najważniejsze – własnego autorstwa! Plagiat jest niedopuszczalny.
Nieodpowiadanie na wiadomości i komentarze. Regularny kontakt z Klientami jest kluczową kwestią profesjonalizmu Twojej firmy. Nikt z nas nie lubi czekać, dlatego ważne jest by systematycznie wchodzić w interakcje z ludźmi na naszym profilu i odpowiadać na ich pytania.
Źle dopasowany język przekazu. Znajomość grupy odbiorców odwiedzających profil jest istotną kwestią. Musisz wiedzieć, czy w Twojej branży język komunikacji jest prosty i luźny, czy też powinien przebiegać bardziej poważnie i stonowanie.
Chaotyczna publikacja postów. Zbyt często publikowane posty mogą przytłaczać lub po prostu „zginąć” w otchłani Internetu. Natomiast rzadkie publikacje lub całkowity ich brak powodują uśpienie odbiorców, przez co tracimy ich aktywność i zaangażowanie. Pamiętaj, najważniejsza jest systematyczność.
Warto pamiętaj o tym, że w Mediach Społecznościowych panują pewne zasady, których należy przestrzegać, jeśli chcemy utrzymywać wizerunek naszej firmy na wysokim poziomie.