Social media:
Social media:
Agencja Social Media Pięć na Pięć: Facebook, Instagram, Google
5x5

Agencje Social Media – jak wybrać

Stoisz właśnie przed wyborem Agencji do Obsługi Mediów Społecznościowych i zastanawiasz się jakich Agencji unikać? ?
Duże agencje często obsługują Klientów masowo. Co z kolei przekłada się na jakość pracy. Stawiają na ilość nie na jakość. Przed rozpoczęciem współpracy dowiedz się kto będzie Twoim opiekunem oraz ile Klientów ma pod swoją opieką.
? Agencji, które zapewniają, że na Facebooku dotrą do odbiorców za jedyne 20 zł CPM. W branży, w której średnie CPM to 5 zł. Nie daj się nabrać! Zweryfikuj, jakie są prawdziwe wskaźniki w Twojej branży.
? Robią reklamy dla wszystkich Klientów na jednym koncie reklamowym! Tak niestety w dalszym ciągu istnieją takie agencje. W takim przypadku nie możesz otrzymać dostępu do konta reklamowego. Agencja powinna ZAWSZE pracować na kontach reklamowych klientów, którzy samodzielnie opłacają reklamy.
? UNIKAJ kar umownych za zerwanie współpracy czy długich okresów wypowiedzenia. To nie jest standard. Uczciwa agencja nigdy nie będzie żądała zapłaty za rezygnację, a standardowy okres wypowiedzenia to miesiąc, a nie trzy.
? Obiecują złote góry już w pierwszym miesiącu współpracy. Doświadczona agencja zdaje sobie sprawę z tego, że każdy Klient, a każda grupa docelowa zachowuje się zupełnie inaczej. I chociaż istnieją pewne sprawdzone techniki, które przeważnie mogą przynosić dobre efekty, to nie ma w marketingu ani jednej rzeczy, która zadziała na 100%.
Powyższe wskazówki pomogą Wam wybrać właściwą Agencję Social Media.
Powodzenia❗️

Zostaw komentarz

Our purpose is to build solutions that remove barriers preventing people from doing their best work.

Zadzwoń do Agencji Wyślij email
Zadzwoń do Agencji