Stoisz właśnie przed wyborem Agencji do Obsługi Mediów Społecznościowych i zastanawiasz się jakich Agencji unikać?
Duże agencje często obsługują Klientów masowo. Co z kolei przekłada się na jakość pracy. Stawiają na ilość nie na jakość. Przed rozpoczęciem współpracy dowiedz się kto będzie Twoim opiekunem oraz ile Klientów ma pod swoją opieką.
Agencji, które zapewniają, że na Facebooku dotrą do odbiorców za jedyne 20 zł CPM. W branży, w której średnie CPM to 5 zł. Nie daj się nabrać! Zweryfikuj, jakie są prawdziwe wskaźniki w Twojej branży.
Robią reklamy dla wszystkich Klientów na jednym koncie reklamowym! Tak niestety w dalszym ciągu istnieją takie agencje. W takim przypadku nie możesz otrzymać dostępu do konta reklamowego. Agencja powinna ZAWSZE pracować na kontach reklamowych klientów, którzy samodzielnie opłacają reklamy.
UNIKAJ kar umownych za zerwanie współpracy czy długich okresów wypowiedzenia. To nie jest standard. Uczciwa agencja nigdy nie będzie żądała zapłaty za rezygnację, a standardowy okres wypowiedzenia to miesiąc, a nie trzy.
Obiecują złote góry już w pierwszym miesiącu współpracy. Doświadczona agencja zdaje sobie sprawę z tego, że każdy Klient, a każda grupa docelowa zachowuje się zupełnie inaczej. I chociaż istnieją pewne sprawdzone techniki, które przeważnie mogą przynosić dobre efekty, to nie ma w marketingu ani jednej rzeczy, która zadziała na 100%.
Powyższe wskazówki pomogą Wam wybrać właściwą Agencję Social Media.