Zastanawiałaś/eś się kiedyś, co sprawiło, że ktoś polubił, skomentował, udostępnił lub zapisał sobie Twój post na później? Co mogą oznaczać konkretne interakcje odbiorców?
Podpowiadamy!
Gdy zdobyłeś:
Komentarz – Twoje posty z pewnością są angażujące, zachęcają do odpowiedzi na pytania, rozpoczęcia dyskusji lub wyrażenia swojego zdania.
Polubienie – być może tworzysz zabawne posty lub ładne, przyciągające wzrok grafiki.
Udostępnienie – Twoje treści mogą być viralami, dają ludziom pewne wartości, dzięki czemu warto je przekazywać dalej.
Zapisanie posta – opublikowany przez Ciebie wpis był dla kogoś pomocny i przydatny, warty zapamiętania.
Jeśli dopiero rozwijasz swoją firmę, nie martw się, gdy na początku nie widzisz dużych rezultatów. Pamiętaj – budowanie społeczności i zdobywanie ich zaufania wymaga czasu